
Jsem online stratég & mentor - ukazuji strategie, jak se díky internetu a moderním technologiím stát vyhledávaným expertem.

Created
Jul 1, 2024 02:08 PM
Authors
Do not Index
Do not Index
Extra Info
Featured
Featured
Hide CTA
Hide CTA
OG Image
Publish Date
Jul 1, 2024
Related Posts
Tags 1
Kategorie
Hide Cover
Hide Cover
Slug
NewImage
NewImage
Hide in main feed
Hide in main feed
Last Edited Time
Jul 1, 2024 02:48 PM
Meta Description
Ready to Publish
Ready to Publish
Button
Meta Title
Excerpt
Chcete zvýšit zisky ve svém expertním podnikání? Přidejte high-ticket produkty a služby!
Většina expertů se zasekne u prodeje levných produktů. Výsledkem je spousta práce za málo peněz. Přitom existuje lepší cesta - nabízet prémiové produkty a VIP služby.
V tomto článku vám ukážu, jak na to. Odhalím klíčové principy pro tvorbu a prodej high-ticket nabídek, díky kterým zásadně zvýšíte své příjmy.
Proč zařadit high-ticket produkty a služby do svého expertního podnikání
Trápí vás nízké zisky přes velké úsilí? Cítíte se v byznysu jako v začarovaném kruhu?
Příčinou bývá chybějící vyšší cenová hladina. Pokud máte jen levné produkty, musíte jich prodat obrovské množství.
Řešení je prosté:
- Vytvořte prémiové produkty a VIP služby
- Zaměřte se na ziskovost, ne obrat
- Nabídněte klientům nadstandardní péči a exkluzivitu
Výsledkem bude znásobení zisků při práci s menším počtem klientů. Budete si užívat podnikání víc, protože high-ticket klienti bývají motivovanější a vděčnější.
Pochopte, že hodnota vašich služeb nespočívá v čase, ale v přínosu. Čím větší transformaci klientům přinesete, tím víc si můžete účtovat.
Zaměřte se proto na výsledky, ne hodinovou sazbu. Propojte svou nabídku s reálným zlepšením života klientů.
Jak ale high-ticket produkty a služby vytvořit?
Klíčové principy pro tvorbu high-ticket produktů a služeb
Nevíte, jak ocenit své high-ticket nabídky? Bojíte se, že si takové ceny nemůžete dovolit?
Problémem je určování ceny podle vlastního času. Tak funguje zaměstnání, ne podnikání.
Zde jsou osvědčené principy pro tvorbu prémiových produktů:
- Zaměřte se na žádané výsledky a transformaci
- Vytvořte exkluzivitu pomocí limitů a kvalifikačního procesu
- Poskytněte nadstandardní podporu a přidanou hodnotu
Výsledkem bude vysoká vnímaná hodnota vašich služeb. Klienti ochotně zaplatí prémiovou cenu, protože dostanou prémiovou službu.
Pochopte, že hodnota služby se neurčuje časem, ale přínosem. Placeni jste za výsledky, které klientovi přinesete - ať už vám to zabere 10 minut nebo 10 hodin.
Zaměřte se proto na řešení problémů, po kterých je vysoká poptávka. Nabídněte VIP péči, kterou jinde nedostanou. Pracujte jen s těmi správnými klienty.
Jak se ovšem high-ticket produkty a služby prodávají? To si ukážeme v další části.
Prodej high-ticket produktů a služeb
Obáváte se nabízet drahé produkty? Nevíte, jak zvládnout prodejní hovor?
Nejčastější chybou je unáhlený prodej bez vybudování důvěry. U vysokých cen lidé přirozeně víc váhají.
Klíčem k prodeji high-ticket nabídek je:
- Pěstování vztahu a důvěry předem pomocí obsahu
- Kvalifikační proces pro zvýšení závazku
- Vedení prodejních hovorů, ve kterých si produkt klient “prodá sám”
Výsledkem je vysoká konverze i spokojenost klientů. Ocení vaši péči a rádi si za osobní spolupráci připlatí.
Své vysoké ceny dokážu obhájit díky propracovanému prodejnímu procesu. Než klienty pozvu na konzultaci, prověřím jejich vážný zájem pomocí dotazníku a vstupního pohovoru. Na hovoru je kvalifikuji a zároveň jim ukážu, jak jim konkrétně pomohu.
Vaším úkolem je ukázat návratnost. Propojte cenu s hodnotou, kterou klient získá.
Zbavte se proto ostychu. Naučte se sebevědomě komunikovat cenu. Veďte prodejní rozhovory s klidem a jistotou.
Jak ale high-ticket nabídky začlenit do svého byznysu? Mám pro vás pár doporučení.
Integrace high-ticket produktů a služeb do podnikání
Přemýšlíte, jak skloubit vysoké a nízké ceny? Mate obavy, zda to k sobě sedí?
Mnoho expertů volí buď vysoké, nebo nízké ceny . Přitom fungují skvěle jako celek.
Mé tipy pro úspěšnou integraci high-ticket nabídek:
- Vytvořte doplňující se žebřík produktů(vstup, střed, vrchol)
- Používejte levné produkty pro kvalifikování zájemců
- Propojte nabídky logickou návazností a přidanou hodnotou
Výsledkem bude byznys se zdravou ziskovostí. Levné produkty budou generovat kontakty, drahé hlavní příjmy.
V našem žebříku rpoduktů máme e-booky zdarma, online kurzy za 10-30 tisíc korun a mastermindy za 150 000 Kč ročně. E-book slouží jako vstupní produkt, kurz jako most a mastermind jako vrchol.
Pamatujte, že prémiové nabídky dodají vašemu byznysu prestiž. Usnadní prodej těch levnějších, protože ukážou vaši expertízu a vytvoří cenovou kotvu. Podpoří vnímání vaší autority.
Nebojte se proto kombinovat nízké a vysoké ceny. Navrhněte logickou posloupnost s rostoucí hodnotou. Vyšší nabídky prezentujte jako přirozený upgrade.
Závěr
Podnikatelé, naučte se pracovat s high-ticket nabídkami. Je to cesta k vysokým ziskům, svobodě a radosti z podnikání.
Opusťte závislost na velkém počtu klientů a hodinové sazbě. Místo toho se zaměřte na výsledky, které klientům přinášíte. Čím větší transformaci nabídnete, tím vyšší cenu můžete dát.
Vytvořte proto prémiové produkty a služby s exkluzivitou a nadstandardní péčí. Prodej s důrazem na budování vztahu, důvěry a obhájení ceny. Začleňte vysoké ceny logicky do své nabídky.
Pokud ještě nemáte vlastní high-ticket produkt, určitě ho zkuste vytvořit. Uvidíte, jak vám to pozvedne byznys a naplní vás to radostí. Rád vám s tím pomohu a podpořím vás.
Teď je řada na vás. Dejte se do práce a vytvořte si svůj high-ticket produkt nebo službu ještě dnes. Těším se, až mi o tom napíšete.
Pavel